Varför, varför, varför ?

Gick upp imorse och mådde inte alls bra. Bestämde mig för att gå till skolan ändå, för att hämta lite böcker och sånt. Stack hem vid tio, så har bara varit hemma en halvtimme. Ska försöka få i mig lite yoghurt och en smörgås om jag orkar efter det. Sen ska jag bara ligga i soffan resten av dagen och glo på dumburken. Kommer garanterat inte gå imorgon och ser ingen vits med att gå på torsdag heller, eftersom vi har idrottsdag. Jag vill, men kroppen säger nej, så jag får försöka lyssna på det. Går på fredag för att jag har prov och läxförhör då. Mesta anledningen till att jag stannar hemma är för att jag inte orkar och att jag ska vara frisk till veckan. Total vägrar vara sjuk under praoveckan! 
Nu ska jag fortsätta se på Animal Plantet, så bloggar jag sen om jag orkar! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0