Tisdag 9 oktober 2012

Godmorgon på er! Sitter just nu och dricker en Actimel för att försöka komma igång så jag orkar äta frukost. Har redan dammsugit mitt rum, för igårkväll när jag kom upp låg det massa fågelfrön på golvet, mattan och i sängen. Så jag tog våran rosa hand-dammsugare istället för att dra fram den andra klumpen. Tror faktiskt att jag påverkat pappa med min älskade rosa, iallafall när han kommer hem med just en rosa ;) Men som sagt, allt är bättre i rosa!
Hanna kommer om cirka en halvtimme, så jag tänkte göra mig frukost och gå och sätta mig i soffan och se på ett avsnitt av OC tills hon kommer. Kom på att jag kanske ska byta om också :$ Skulle annars gått runt i pyjamas hela dagen (a)
Hahah, bloggar mer sen, puss! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0