Ska jag?

Orkarverkligen inte blogga längre.. Har ju inget roligt att blogga om? Funderar faktiskt på att sluta blogga, men då skulle jag sakna den så.. Får försöka bättra mig! 
Nu har jag ju lov och det suger verkligen. Har bara degat hela dagen, finns absolut ingenting att göra! Får se om jag får med mig Bella ner till Årjäng imorgon. Behöver köpa lite grejer.. På tisdag kommer Hanna hit! Såg henne en snabbis på mâten annars har jag inte pratat med henne på evigheter :o 
Dessutom saknar jag Micke så jag dör. Kommer åka till honom innan helgen annars kommer jag seriöst inte överleva. Fick ju bara träffa honom i lördags och sen vart det inget mer. SUUG vad jag saknar honom!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0