Mornmorn

Sitter, som alltid när jag bloggar på morgonen, och väntar på att Bella ska komma så vi kan dra till skolan. Känner mig ganska taggad för en ny vecka faktiskt, Har svenska prov på onsdag och so prov på fredag. Därför blir det plugg imorgon och på torsdag. Passar bra in med träningen! Kör ett träningspass som jag brukade kör förr och ser hur mycket jag klarar nu. Kommer inte kunna röra mig imorgon på grund av träningsvärken.. :p Får se om jag och Bella drar till badhuset någon gång nu under veckan. Ska iallafall dit och sola.. Imorgon kanske jag får med mig mamma och pappa till töcksfors så jag får köpa en jacka, samt lite träningskläder. 
Nu ska jag göra klart så vi kan gå direkt när hon kommer. 
Bloggar Senare! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0