Jadååå

Godmorgon! Gick upp klockan sex för att greja med mobilen. Kan säga att jag inte lyckats. Den har redan åkt i golvet och skärmskyddet är fullt av luftbubblor. Lär få ha den så idag tills jag kommer hem och får fixa det bättre då.. Sitter just nu och väntar på att Bella ska komma så hon får hjälpa mig med the phone och så att vi kan dra till skolan. Efter skolan ska jag hem och plugga. Ska troligtvis göra ett NO-prov imorgon men jag måste prata med läraren först.
Bloggar kanske från mobilen senare under dagen. 

BER SÅ HEMSKT MYCKET OM URSÄKT. Röd jacka och rosa byxor är inte precis det vackraste, men nu ä det så att jag inte har någon varmare jacka, 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0