Måndag morgon..

Godmorgon! Sitter i köket, klar, och väntar på Bella. Har inget annat att skriva egentligen. Måste gå upp och ge Smulan mat och byta vatten åt alla fyra innan jag drar också. 
Vaknade upp livrädd imorse eftersom jag drömde mardröm, som jag väldigt ofta brukar göra. Förr drömde jag bara mardrömmar om jag var påväg att bli sjuk men nu är det oftare än då. handlar mest om att jag bli jagad, hålls fångad, blir skjuten osv. och endast av utlänningar? Sjukt skumt, jag vet. Så när jag kom ner till köket bad jag mamma att ringa advokaten idag. Jag har väntat och gått i ovishet hur länge som helst. Sveriges rättsväsende kan ju jämt ta sig. Till och med polisen som förhörde mig, blev förbannad när han fick reda på att dom inte gjorde något.  Trodde jag fick en bra advokat jag, men nej då. 
Jaja, nu drar jag så bloggar jag mer efter skolan igen. Puss! 

Bjuder på en bild på lilla Smulan ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0