inga kommentarer

Godmorgon! Har inte kunnat blogga på grund av för segt internet, men nu är jag tillbaka. Idag är det fredag, vilket betyder att jag tar helg 20 över 2. Hur gött som helst verkligen. Ända sen i tisdags har jag längtat hem till min bebis, så fort jag är i skolan. Hon är verkligen superdupermega gooo!
Ska laga mat med mamma idag, kör på kyckling, ris och sås! Yummi ;) Senare ikväll kommer Micke också. Han ska till Karlstad idag och hämta bildelar på biltema så jag bad honom gå in på Arken Zoo och köpa lite grejer till kaninen. 
Har sjukt ont i ryggen, så det gör ont så fort jag rör mig.. Klarade mig hela igår och då var det ännu värre, men det är inte kul precis. Regnar gör det ute också så jag får se om jag fixar skjuts :p 
Nu måste jag fixa mig! Ciao ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0