Sura nappar.

Hej på er kära bloggläsare! Har inte bloggat tidigare eftersom jag åkte hem direkt efter skolan och la mig och sov i två och en halv timme på soffan. Har ont överallt osv. Men ska göra skolan imorgon också så jag inte missar mer nu. Tur att vi inte gjort speciellt mycket förra veckan, så har bara matten jag behöver jobba ikapp, vilket jag snart ska sätta mig och göra. Längtar efter Micke som bara den, jobbigt med distansförhållanden, men med honom fungerar ju allt :') 
Har suttit och letat klänning till konfan och skolavslutningen än en gång, men den här gången hittade jag flera så det kommer bli svårt att välja. Får be älskling om hjälp imorgon. Kom precis på att jag måste börja packa också. Blir hos han tills på lördag, då jag ska hem och umgås med Lovisa. 
Men nu mina vänner, måste jag sätta mig med matten, så kanske jag slänger in ett inlägg senare ikväll! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0