Safari yoghurt

Har ganska nyligen vaknat och har huset för mig själv. Pappa skulle till sjukhuset, handla och hämta ut lite grejer.
Halsen är lite bättre idag, men jag har ont i hela kroppen och huvudvärk + mensvärk. Klarar att äta, men knappt dricka vilket är sjukt och jag är värsta mega törstig.
Mamma kom hem strax innan 10 igår och visst hade hon saker till mig! Bilder i slutet av inlägget.
Blir nog bara att vila upp sig under dagen, så får vi se om jag mår bättre imorgon och om jag går till skolan eller inte.
'
Fick även hårspray, mousse och visibly clear saker, men tog inte bild på det.
'
'
Var bara tvungen att fota min sov t-shirt när kameran ändå var framme!
'
Nu blir det frukost för min del :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0