NU JÄVLAR

Godmorgon på er! Larmet ringde 10 i 7 och trött som jag va visste jag inte ens att det var larmet så när jag kollade på mobilen igen så fattade jag. Super härligt väder idag också. Har samlat mod till mig hela morgonen, jag ska gå i shorts. Så ni som ser mig idag, jag ber om ursäkt för mina likbleka ben! Nu äter jag iallafall frukost och väntar på att Bella ska komma. Hon ska få hjälpa mig att välja vilken överdel jag ska ha. Sen måste jag fråga pappa om pengar eftersom jag inte fått mitt barnbidrag än. Har idrott idag, men våran lärare ska göra nationella prov med några andra elever så vi ska antingen motionera eller jobba med ett träningsprogram. Vilken tur att vi har lunch efter idrotten, får alltså bli en "motionsrunda" upp till Årjäng ;) 
Idag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra. Går väl hem efter skolan och lägger mig i solen eller något. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0