Mitt hår är underbart

FÖRLÅT! Har verkligen inte hunnit blogga idag. Vaknade nio imorse och började blöda näsblod som höll i sig i en timme. Sen gick jag och la mig och lyckades somna om till 12. Då plågade jag min hals med lite frukost innan jag duschade. När jag kom ut ur duschen kom Bella hit. Började blöda näsblod igen. Tänkte jag skulle ha hunnit att blogga innan jag skulle åka till frisören men somnade på soffan istället. Gick bra hos frisören, tyckte hon var jätte bra faktiskt. Blev nöjd pckså, även fast det inte blev någon större skillnad förutom längden. Fixar till före och efter bilderna imorgon, så lägger jag upp dom här.
Tänkte se på en film som går på trean nu, Out of sight. Senare bli det skype med älskade. 
Imorgon ska jag försöka få med mig pappa till vårdcentralen så jag kan få något mot min halsont!
'
Bjuder på en bild på en liten snöboll ute i det gröna för första gången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0