Hockey? Nej tack

Myser med en vaken Micke, för en gångs skull ;) Försöker hitta något att se på tv, får nog bli Americas Funniest Home Videos i brist på annat. Dock tror jag inte att jag orkar skratta :( Jag kokar, är verkligen så varm. Och det roliga är att vi inte äger en febertermometer, haha. Kommer troligtvis inte hända så mycket mer ikväll än att jag kommer somna eller svettas ihjäl. Skulle egentligen på kalas imorn för min systerdotter som fyllt 3 år, men eftersom jag är såpass dålig kommer jag inte orka. Så jag och Micke stannar hemma och tar det lugnt istället. Får försöka fira 4 månaders dagen så gott de går. 
Sista inlägget för idag, godnatt!
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0