För en gångs skull..

Hej på er! Mela följde med mig hem efter skolan idag. Slutade med att hon satt vid datorn och jag låg i sngen och sov, innan vi gick ner till Hawaii och mötte Bella. Drog till OKQ8 och köpte mjukglass. Underbart god, men mådde grymt illa efter. Tog aldrig någon jacka heller så började frysa tillslut :( Fick låna Bellas stora, varma och gosiga tröja då! Sen stack vi till torget och snurrade i snurr grejen där och mådde mer dåligt. Bella somnade typ så fort hon la sig ner. Tillslut fick jag upp henne så drog vi hem till mig. Blev bara ett kort besök efetrsom jag skickade hem dom för jag skulle träna och duscha. Så nu har jag gjort det och kollat på tvn ett tag, "House" och "The world wold wet India". Nu ska jag läsa lite bloggar, med mitt super sega internet innan älsklingen ringer. 
Godnatt ♥





Spännis


Normal mode ;) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0