Ber hemskt mycket om ursäkt.

Jag har inte bloggat, jag vet. Men jag har inte orkat, inte velat och inte känt för det. Varit underbart med älsklingen vid min sida. Mår alltid så bra då! Ville inte att han skulle åka igår kväll, fast han var tvungen. And guess what..? Jo, jag är grinig och mår skit för tillfället. Vill helst bara gå och dränka mig. Förlåt för deppet som uppstår ibland, men ibland håller inte skalet som håller inne alla känslor. Blev mycket ibland och håller där du.
Men iallafall, idag har vädret varit super härligt. Dock har jag haft konfa som kunde ta sig. "Repetera" i kyrkan när man kan ligga ute i solen. Fuck no, tur att det snart är över.
Tänkte jag skulle gå och träna sönder nu, I FEEL FAT, FATBOY!
FUCKERS & tummen upp <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0