Yesterday once more

Igår gick jag och Micke till Ö&B runt 2 ungefär och köpte sminkborttagnings-servetter och dricka. Sen drog vi hem och gick ut och tog lite bilder. Riktigt mysigt! Sen ringde jag Bella och sa att hon skulle bli med ner till Årjäng. Både hon och Berfin kom. Så då kollade lilltjejen på djuren och sen när vi skulle gå skulle hon åka hem, så vi gick till Bella och lämnade henne först. Vi gick ner till Årjäng och köpte glass och dricka till mamma och givetvis lyckades jag börja blöda näsblod inne på ICA ?! Wtf lixom.. Så vi stack hem efter det. Satt hemma hos mig och spelade Texas hold em', drack energidricka, snackade skit och skrattade. Bella gick hem någon gång runt nio tror jag? Så då blev det film mys för min och Mickes del. Såg klart på Trassel. Riktigt bra film, love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0