Sådär!

Nu är jag hemma igen, för att stanna! ;) Så nu kommer bloggningen bli som vanligt.
I torsdags åkte jag och Micke som saagt hem till hans föräldrar. Så när vi kom dit fick vi mat och sen åkte jag, Micke och hans pappa och kollade på en bil. Sen hem igen och så hände väl inte speciellt mycket. Satt i hans bil mitt i natten och pratade bilar ^^ Lärt mig lite mer nu ;) Sen på fredagen så skulle vi bowla men det var upptaget så vi åkte in till Årjäng för att äta på kinan, men det var stängt, så vi åt på Rincon istället. Sen ringde mamma och bjöd på kaffe så då var vi här i nästan tre timmar. Hade säkert blivit längre om vi inte skulle in på Ica. Sen åkte vi hem och så umgicks vi lite. Sem gick jag och älskling ner till Mickebo och spelade spel och såg på film. 
Imorse vaknade jag av att Micke stog och pratade i telefon, halv tio... Då var det någon som ringt på traktorn han la t på Blocket igår. Sen blev vi väckta av telefonsamtal minst 6 gånger. Vakna, somna om, vakna, somna om osvosvosv. Sen städade jag ihop medans han greja med traktorn. Sen satte jag mig och läste lite innan pappa ringde ooch sa att han snart var där. När vi nästan var hemma såg vi mamma, och mina systrar påväg hem. Så då följde jag med dom till Ö&B. Men nu har jag landat hemma iallafall. Får se vad som händer. Blir mys med Tacos och melodifestivalen sen ikväll. Kommer ett inlägg med bilder från veckan också. Hörs ikväll. Puss
Saknat min fislort <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0