Nyduschad och redo för en ny vecka, eller ?

Har nyligen kommit ut ur duschen och har fått i mig en halv drick-yoghurt. Sitter i soffan och ser på 2012 också. Fattar dock inget än eftersom jag mest har blicken på datorn. Hände inte så mycket hos min syster. Satt mest och pratade och fetade oss med kakor och bullar. Somnade på deras soffa och då passade Micke på att skriva en super gullig text på min dator! :') Sen åkte vi till Arvika och släppte av Micke och sen åkte vi hem och beställde pizza.
Imorgon är det ny vecka, men känner mig inte taggad för fem öre. Vill inte att det ska bli tisdag men ändå att det ska va över. Är så jävla rädd.
'
Försöker hinna med att blogga innan jag drar till skolan imorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0