Halvvaken.

Tänkte slänga in ett lite snabbt inlägg om dagen lite sådär halvvaken. Är verkligen sjukt trött, så det blir att lägga sig så fort jag bloggat klart.
Slutade klockan 3 idag och åkte med pappa och Bella upp till tandläkaren. Lyckades få en tid då det blev fördröjning den här gången också, fast nu bara 10-15 minuter som tur var. Sen åkte vi hem och så gick jag, min syster och hennes barn ner till ungdomsmottagningen. Nu är p-piller fixade, känns skönt faktiskt. Fick med mig en bunt kondomer också.. När vi var klara där hade mamma kommit dit också, så då gick vi upp mot apoteket för att hämta ut dom, men det var sjukt mycket folk där inne så det blev inget med det. Behöver inte hämtade dom förrän om en månad typ egentligen. Gick till Alexanders och Coop istället innan vi gick hem. ingde Bella såfort jag kom hem och stack sen till henne. Mötte Lovisa påväg ner till Venedig så t vi där och snackade skit. Blev gårn sen en liten stund efter det, men tyckte det blev drygt så drog hem. Tog en snabbdusch och sen kollade jag på Familjen Annorlunda.
Pratade med Micke en sväng ganska nyligen och ska ta och lägga mig och läsa igenom lite broschyrer jag fick på ungdomsmottagningen. Säger godnatt för idag, hörs imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0