Ut på tur, aldrig sur

Var helt okej i sommarstugan faktiskt.. Kastade pil med Micke och förlorade stort, krattade och gick runt lite. Kom hem runt nio och började baka det första jag gjorde. Blev drömrulltårta som vi har som kaffebröd imorgon. Sen gjorde jag Kina Mix till mig och Micke, super gott! Nu har vi precis kommit till mitt rum och ska kolla ett avsnitt av andra avenyn och sen sover vi. Ska upp redan klockan åtta imorgon för jag måste duscha.. Och sen bär det av till sommarstugan ytterliggare en gång. Givetvis glömde jag kameran hemma förut för det blev stressigt innan vi åkte men imorgon då ska den allt med! Även fyrhjulingen följer med denna gången, så ska allt ordna några pussbilder uppe vid masten imorgon :D
Nu tar jag strax natten, sov gott! 
 



Svart, svart, grå

grå, grå, svart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0