Uppdateringen sög igår

Ber om ursäkt för det.. Men jag hade verkligen inte orken till något. Var ute i karlanda en bra stund och när vi kom hem så såg vi på film hela familjen. Var riktigt mysigt! Sen satt vi uppe till tolv och pratade lite. Gick och la oss efter det, annars hade jag somnat sittandes. 
Vaknade tio imorse men vi låg och drog oss till elva. Upp och åt frukost och sen letade jag upp massa gamla böcker. Hittade även lite gamla skivor som jag lyssnar på nu. Hittade alla mina fakta böcker om hundar, hästar, hamstrar och fåglar. Ska be mamma följa med mig till biblioteket om det inte är sommarstängt så jag får låna lite fler böcker. Tycker det är roligare att läsa fakta böcker ibland faktiskt! HIttade också massa hästböcker och serietidningar. Har lätt över 250 st böcker + 100 tidningar. Har alltså inte läst alla.. 
Nu ska jag sätta mig och läsa lite och ge datorn till Micke så han har något att göra! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0