Spirit

Har precis kommit ur duschen.. Härligt att fräscha till sig lite när man är sjuk. Har typ ont i varenda muskel! Lite surt att jag är sjuk nu, för vi har brännbolls dag med skolan imorgon och det hade faktiskt varit roligare att vara med på än att sitta hemma och ruttna.
Kollade på Spirit förut. En utav favorit filmerna sen jag var liten. Kunde hela filmen utan till och det "hästen" sa, hahah! Satt dock och höll på att börja lipa nästan hela tiden. Har aldrig tyckt att den filmen har varit så sorglig som den var idag. Skuumt.. 
Tänkte snart ta och väcka broder för att se om vi ska göra någon mat, eller så tar jag mig bara en smörgås.
Låter väl toppen? HAHA, hörs senare! 

Tror detta var första puss-bilden jag och Micke tog ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0