Sjuuuuuukt.

Känns hemskt att inte ha bloggat på två dagar. Men har varit i Karlanda och när jag väl varit hemma har jag inte haft min dator med mig så jag såg aldrig någon anledning till att blogga på pappas sega dator. Inte orkade jag heller.
Var på parken igår. Drack nästan ingenting eftersom jag mådde illa och kände inte alls för det. Hade väl en rätt bra kväll annars då. Fick ta hand om älsklingen när vi kom hem den här gången, förra gången var det tvärtom. Sov inte speciellt mycket inatt alltså, så är rätt trött nu. Blev rätt chockad när Micke vaknade elva imorse och sa att han inte va trött. Ringde iallafall hans mamma så hon kom och hämtade oss. Åkte till Coop och handlade lite mat. Sen åkte vi hem, duschade och åt. Nu sitter både jag och Micke med varsin dator och nördar lite. Han lyckades få igång deras internet på min dator så jag blev lite överlycklig. Nu kan jag äntligen blogga när jag är här också! :D 
I torsdags tog jag och Micke båten och åkte ut och fiskade. Låg mest längst fram och njöt och sjöng. Fick ingen fisk men det var mysigt ändå. 
Nu går det något program på tv som handlar om Coca Cola så kommer fastna i det nu. 
Har några bilder att lägga upp, men jag har inte USB-kabeln till mobilen så får lägga in dom såfort jag får tag i kabeln. 
Hörs senare! 

Bjuder på en bild som Emelie tog på mig och Micke för ett tag sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0