Navelpiercing

Tycker att min ser bättre ut nu än vad den gjorde för någon månad sen. Har snart haft den i 5 månader men den är fortfarande inte helt bra. Tog ur den för någon dag sen då den varken hade varat eller gjort ont på flera veckor. Tänkte att jag kanske kunde byta den då. Men det visade sig att den kulan som jag hade kännt bakom själva piercingen var full i var. Självklart var jag ju tvungen att få ur allting innan jag satte tillbaka den och den började blöda massor. Fick inte tillbaka den på varken första eller andra försöket och sen vet jag inte vad som hände men jag blev svimfärdig och illamående bara sådär så jag var tvungen att sätta mig ner på golvet. 
Samma sak hände idag när jag klämde lite försiktigt på den så blev jag illamående igen. Slutade efter bara någon minut, men tycker det är konstigt ändå. 
Längtar tills jag kan byta med massa fina smycken. Har redan tre andra smycken som jag kommer byta med i början. Känns inte så värt att köpa nya redan nu, då jag inte vet om jag kommer kunna ha kvar den överhuvudtaget.. Super snyggt med längre blänkande smycken mot en brun mage nu i sommar! 

 Flower/butterfly Petal flower
FlowerNavelpiercing med KittyHello kitty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0