Mer än väntat

Kollade på klockan och upptäckte att den var mer än vad den borde och insåg att jag aldrig skulle orka blogga när jag kom hem. 
Har laddat ner alla säsonger av Andra Avenyn och några filmer på det och sen har vi även kikat på några avsnitt AA under tiden. Nu ska vi bege oss till Mickes föräldrar för att lämna lite saker innan vi åker hem till mig igen. 
Mitt huvud exploderar snart känns det som och magen gör ganska ont igen.. Drar ner två filmer till och sen åker vi.
När vi kommer hem ska vi nog äta och sen ska vi troligtvis se på några avsnitt AA. Grymt hur mycket jag tjatar om detta AA hela tiden, till och med jag börjar tycka det är lite tjatigt att skriva i bloggen.. 
Ha en fortsatt trevlig kväll, godnatt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0