Lipar till slutet i Björnbröder 2

Stannade hemma från skolan idag. Vaknade halv sex imorse och mådde så sjukt dåligt, det var hemskt verkligen! Gick och la mig på soffan och min sjuka broder på den andra. Pappa väckte oss och frågade om han skulle handla hem något vi ville ha. Sen låg ajag och väntade på att han skulle komma hem med mat, så jag fick äta. Blev att kolla på BrjörnBröder 2 på Disney channel och nu har den precis slutat. Brorsan ville ha tvn så han fick det och jag hamnade här. 
Längtar efter min Micke så jag tror jag stusser tur sänga snart. Endast Micke som fattar det där.
Den tönten slutar på onsdag, så han åker hem på torsdag och bygger hatthyllan till bilen(Vilket menar, bättre ljud på fredag) och sen kommer han troligtvis och hämtar mig efter skolan. 
Nu ska jag checka facebook och lite bloggar och sen somnar jag nog igen. See ya! 

Bild på dom sjukt söta kaninungarna i söndags! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0