I väntan på maten

Har hjälpt mamma med maten, men slutade med att hon fick ta över.. Jag är hungrig som en griiiis! 
Åkte och hämtade Emelie förut och skjutsade henne till banken och sen drog vi raggen en sväng. Bella ringde och sa att hon satt på Broms med Izabela, så vi åkte dit och satt där en stund. Sen körde vi hem Emelie och åkte till Karlanda. Nu är vi som sagt hemma igen, och efter maten ska jag tvinga med Micke på en liten promenad iallafall. Längtar helt seriöst tills det är kväll och tills solen inte skiner så jag kan få lägga mig i sängen och titta på någon film eller serie. Jag vet, det låter helt sjukt och det är det också, men är fortfarande inte pigg och vill bara sova. Dessutom finns det precis ingenting att göra i denna lilla äckel håla! 

Är han inte söt? Vårat lilla troll!  Ful som stryk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0