Hemma efter en lång dag

Har nyss kommit hem från töcksfors. Hittade bara ett par shorts från Kappahl, givetvis på barnavdelningen, eftersom inget annat passade av det jag provade.. Var även på Arken Zoo och Bubbleroom Outlet som tydligen hade öppnat. Visar mer i ett annat inlägg! Drog rundan på Rusta och fick med oss lite godis såklart. Åkte förbi Mcdonalds och köpte glass innan vi åkte hem till Mickes föräldrar. Stannade där en stund innan vi åkte hem hit igen. 
Är verkligen jätte trött, vill bara sova just nu, så det lär bli en tidig kväll! 

- Påtal om att jag lovade att jag skulle blogga mer, så tänkte jag blogga innan vi åkte och lägga upp dagens outfit. Vad händer då om inte att internet vägrar fungera? Så det blev ingen bloggning då.. Blogg.se krånglar också! 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0