!¤"%#//%

Mår kasst för tillfället. Här sitter jag med huvudvärk, troligtvis feber och mensvärk. Jag har världens sämsta immunförsvar så jag är sjuk hela tiden, vilket gör att jag inte får träna. Trotsar sjukdomen och tränar iallafall och då tar det längre tid innan jag blir frisk igen. Nu är jag trött på det här så jag ska be mamma fixa en tid så jag får komma iväg och ta massa prover. Nu ska jag fan veta vad det är för fel på mig. Gick hem efter skolan. Läste igenom lite papper från advokaten och tingsrätten. Sen åt jag och efter det la jag mig på soffan och sov till tjugo över sju. Sover bort varenda dag nu för tiden, super kul. 
Har precis duschat nu iallafall och ska fortsätta va sur tänkte jag. Känner inte alls för något just nu så..

HORMONERNA FLÖÖÖÖDAR!

Saknar min pojke så jag tror jag dör, även fast jag träffade honom för mindre än 24 timmar sen. Blir underbart under sommarlovet, ska seriöst sno han heeeeeela lovet. 
~Älskling, jag vill ha dig här nu så du kan få mig på bra humör så som du alltid gör! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0