Äter chilinötter och låtsas att dom inte är starka

Plattade håret och satte upp luggen och stack till gårn runt fem någon gång. Var väl helt okej där, lite masigt bara.. Mår fortfarande inge bra och jag orkar inte ha det såhär, sjukt jobbigt! Satt ute under ett träd med några som rökte under tiden som det regnade och solen sken, var riktigt härligt ute då. Satt i bara linne och frös inte ihjäl! Tydligt tecken på att jag har en infektion i kroppen? :) 
Vid åtta gick jag och bella hem till mig i regnet och hon gick hem för tio minuter sen. Nu ska jag väl bara sitta här och vänta på att pojken min ska ringa.

Bad mamma köpa med denna innan hon gick hem från jobbet idag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0