2012-06-17

Godmorgon! Vaknade för ungefär en timme sedan.. Ska strax gå upp och väcka älskling också. Väntar på att mamma ska komma hem från butiken, så jag får äta frukost. 
Idag kommer min syster hit och stannar tills imorgon! Blir kul att få vara med dom lite. 
Somnade igår med ont i magen och vaknade några timmar senare med sådär ont i magen som jag hade i Berlin. Det är verkligen hemskt! Så vid 10 i 5 gick jag och väckte mamma och frågade vad jag skulle göra. Tog en tablett och lyckades somna om tillslut. Nu har jag inte ont i magen längre men jag är öm och det gör ont att röra på sig. Tyck synd om mig? Nej, inte riktigt så..
Har inga planer till veckan förutom att jag och Micke drar oss till Arvika och stannar där några dagar. Behöver komma hemifrån lite! 

Älskar Happy Meal'n för det här ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0