Vädret är på idag igen

Godmorgon! Solen skiner idag också, fast det är inte så varmt om hon går i moln ännu. Steg upp ur sängen för en halvtimma sen och har funderat på vad jag ska hitta på idag. 
Mamma och dom tyckte vi skulle åka till sommarstugan idag också och göra i stortsett ingenting, men det vill jag verkligen inte. Då ville mamma in till stan för att kika lite, och det är ju himla kul i  Arvika.. Gav förslag om Challa då, så vi får se hur det blir. Stannar vi hemma måste jag försöka komma ut lite, kan inte sitta hemma och ruttna dag ut och dag in. 
Micke kommer inte idag heller, utan jag åker till honom imorgon istället. Sover där gör jag också.. 
Hörs senare! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0