På landet

Är ute i Karlanda nu och har precis ätit grillat. Var som sagt i Arvika förut. Först var vi på sågudden med syster, Per, Liam och Linn. Lekte i lekparken och lite grejer sådär.. Sen gick vi in till stan och gick i affärer. Fick äntligen tag i skor, två par dessutom! Köpte även nytt puder, nattlinne, strumpor och en söt spargris. Visar bilder på allt imorgon. Kom hit strax innan sex och då stannade dom och pratade en stund. Sen när dom hade åkt gick jag och Micke ner till sjön. Och vet ni vad? Jag badade. Hoppade till och med i vattnet! Var inte sådär jätte varmt, men det blev bättre när man väl var i ;) Var faktiskt riktigt härligt! Tog en varm dusch efter det och fräschade till mig lite. Sen åt vi som sagt och nu sitter jag och Micke med varsin dator. 
Får se vad det blir resten utav kvällen.. Ska på kalas för Linn som fyllde ett år idag! Grattis gumman! ♥ Blir hömtad halv 11 imorgon och sen vet jag inte när vi är tillbaka igen. Stannar här tills på fredag.. 
Hörs imorgon! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0