Efterlängtad säng

Har precis lagt mig i sängen och lagt över bilder från dagen till datorn. Har legat och solat, hjälpt mamma med maten och att klippa gräset. La mig även och sov en timme mellan elva och tolv.  Åt middag runt fem och då hade Kajsa, Peter, Amanda och Viktor kommit. Micke kom runt sex någon gång. Var egentligen meningen att vi skulle åka och bada men eftersom massa moln kom och det blev bra kyligt ute så ångrade jag mig. Typiskt att han ska jobba så fort solen skiner. Hade kunnat hitta på massa skoj annars! 
Nu ska vi kolla på två avsnitt AA och sen sova.
Sov gott blog-readers, Godnatt! ♥

- Kämpat med denna gräsklipparen, klarade till och med att dra igång den själv ;) Såg även en fin fjäril som satte sig på marken och sedan på min hand, awesome! Var snäll och lät humlorna surra vidare istället för att köra över dom med gräsklipparen också, vilken djurvän huh? ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0