35,8 grader!

Gick precis upp för andra gången idag, min broder som väckte mig. Solen skiner och det är bra varmt i solväggen. Kan dock inte lägga mig i solen för att pappas assistent är här. Känns inte så super trevligt att ligga i bikini då.. Kommer inte orka äta någon frukost på grund av min hemska mensvärk. Har inte haft så ont på jätte länge men nu är det tillbaka igen. Alla måste hata mens?
Ska träna strax och duscha, innan jag fixar mig för dagen. Kvart i fyra ska jag möta mamma och följa med henne till biblioteket, sen hem och äta middag. 
Känner egentligen inte för någonting idag heller, på grund av denna underbara period, men jag måste försöka komma ut när det är såpass fint väder. 

- Bilderna jag lovade att jag skulle lägga upp från igår kommer inte komma upp idag. Jag tog bilderna med Mickes mobil och han åkte halv nio imorse och kommer inte tillbaka förrän på torsdag/fredag morgon så de..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0