Vanlig vardag, börjat tröttna.

Sitter här och nördar datorn som vanligt. Ska läsa bloggar och sånt tänkte jag, har ju inte hunnit under helgen ;) Smsar med den sötnosen som snodde mig så jag inte kunde blogga och som tänekr sno mig till helgen också. Snackar om det med honom just nu faktsikt. Sen måste jag bara prata med mamma också..
Var sjukt trött imorse eftersom jag inte fick sova eftersom jag pluggade nästan 4 timmar. Hade prov första lektionen också, och trodde jag skulle somna dom första lektionerna men att feta sig med godis hjälpte. Efter skolan hängde Michelle och Bella med till mig för att hämta pengar och sen gick vi ner till bella. Kollade datorn, åt mat, och sen stack vi till gårn. Där sög det, som jag oftast tycker, så jag fick med dom hem. Fick något jävla sockersug och gjorde muffinssmet och tjockade oss med. Sen drog Bella och strax efter Michelle. Inte gjort ett skit efter det.. Nu ska jag gå och äta något för att mamma tyckte det,blääh. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0