Underbar helg med Micke!

I fredags kom Micke och hans pappa och hämtade mig. Vi köpte med pizza hem också. Va lite med hans familj då, träffade hans farmor då också. Sen gick vi ner till "Mickebo" och masade lite, spelade guitar hero och masade llite till.. Så fort jag la mig i hans säng fick jag värsta skrattanfall. Verkligen inte skrattat så mycket som jag gjort denna helgen asså! Han fick även sin present eftersom han fyllde 18 i onsdags och jag fick mina. (Kommer upp bilder) Sen vid typ 1 gick vi upp till huset igen och hämtade chips och en film. Men kollade knappt på filmen eftersom jag höll på att somna så vi stängde av och la oss istället. Sen morgonen därpå vaknade vi typ halv nio, för han fråga om han kunde få lite täcke.. Oups, vilket ego jag är (a) Men vi somna om och vaknade inte förens 12 så det blev att fixa sig och middag istället för frukost. Sen skulle mamma & pappa hämtat oss och åkt till centre men det blev inte så, utan dom köpte med en dator till mig och sen kom dom och hämtade oss. Så åkte vi hem och va hemma en stund innan Bella kom. Va mys med mina två underbarisar.
Micke åkte hem för typ två timmar sedan, men jag saknar han redan! Ytterligare en vecka innan vi ses igen.. Men tillsammans klarar vi ju allt, eller hur älskling? ♥
Nu skypar jag med Bella men ska skypa med Micke nu. Men vi hörs imorgon! pusshay
Bjuder på lite bilder !
Ofixad, och älskar kudden jag fick av Micke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0