R.I.P dator och mitt dörrhandtag.. ♥

Har inte kunnat blogga eftersom den stationära datorn har fuckat upp sig helt. Och den jag sitter vid nu, är ju inte precis sådär mega snabb.. Men det får funka! Ska försöka se om det går att lägga in bilder på den här datorn utan att den typ stänger av sig eller något. 
Iallafall, jag är klar och sitter och väntar på att Bella ska komma. Börjar ju en timme senare på fredagar så det är ju bra det, men börjar med spanska glosor.. Fast jag kan dom ju ^^ 
Efter skolan blir det hem och fixa lite och packa. Sen kommer Micke och hämtar mig och så sover jag hos han tills imorn. Får se om jag stannar en natt till. Tror jag bloggar innan jag åker sen, men det beror bara på om jag hinner. 
Hade gott, pusshay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0