orka ? nää

Sitter hos min syster just nu. Ska strax springa iväg och bättra på sminket efter att ha sovit och sen åker vi tillbaka till lokalen för "vuxenkalas". Firar min svåger som fyllde 50 år i torsdags. Har redan varit på "barn/familje kalaset" men nu kommer ju fler vänner och sånt där.. Micke sov hos mig tils idag och sen när vi åkte stack han någonstans. När jag kommer hem kommer han till mig och sover inatt också. Funderar på att åka till honom imorgon en sväng också.. Men nu måste jag fixa mig, kalaset börjar 7! ;)
Förlåt för kass uppdatering, men har inte riktigt haft tid att blogga. Lovar dock att blogga när jag kommer hem/inatt.

Pusshaj.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0