I Like It!8

Har haft en helt okej dag faktiskt, eller okej är kanske inte rätta ordet, snarare TOPPEN! Bella kom imorse med en påse med ballonger, och i där fanns ett paket. I paketet fanns en cider som jag och bella delade på. HAHA, söt hon är :*
Sen när jag kom till skolan kom massa fram och sa grattis! Fick även present av Lovisa och Bella, värsta skokartongen. La den iskåpet och öppnade den efter NOn. Fick två aaaaas snygga navelpiercingar! Tack sötnosar, blev as nöjd! Sen sjöng iallafall Kenneth för mig på musiken och på spanskan sjöng dom också... Efter skolan gick jag och Bella hem till mig och spelade Sims en stund innan vi åt, fixade oss snabbt och drog till gårn, där Bellas älskling väntade. Stack hem någon gång runt 8 sen.. Sen jag kom hem har jag inte gjort annat än att snyta mig och nysa hela tiden. Har blivit riktigt förkyld.. :( Men det löser sig, hoppas jag.. iallafall..
Nu ska jag nog smsa lite med micke och sen sova. Hörs imorn, BITCHES! ♥
Btw, Mamma bokade tid fför navelpiercing hos Anitas. Nästa fredag klockan 5 har jag en navelpiercing i naveln ♥ Syster betalar allt, i födelsedagspresent :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0