Du är annorlunda och därför föll jag.

Fick tag i det jag skulle ha i Årjäng, så gick bara runt och strosade i Töcksfors med Micke. Sen Körde vi hem honom och åkte ner där vi inte skulle. Pappa hade för lite fart upp för en litenliten backe och det började spinna direkt. Glashalt under snön. Gled ner typ i ett dike. Fick gå tillbaka för att hämta Micke men han hade redan sett det och far hans var redan påväg och hämta traktorn. Dock spann det med traktorn också, fast han hade snökedjor. Fick iallafall bilen att spinna loss så "röven" kom ur diket, så han pappa kunde backa bakåt. Så tillslut tog vi oss upp för backen ändå. Mamma, pappa och Mickes pappa stog och snacka en stund medans jag frös ihjäl. Tur att Micke va varm så han värmde mig iallafall. Ska fixa lite grejer och sen  ska jag ringa honom.
Vi hörs imorn, pusshej! ♥
Tack sötnos för armbandet! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0