Forever alone hemma

Sitter på golvet med datorn i sängen och läser bloggar och lyssnar på musik. Min bror kom pecis hem, annars har jag varit själv sen jag kom hem. Hade hemkunskap sista 2 timmarna och jag kan ju inte precis säga att det blev gott sen. Skulle laga potatis, köttbullar och sås.. Men potatisen smaka vatten, köttbullarna smakade rå köttfärs och ströbröd och såsen va äcklig. Gick hem från skolan, älskar verkligen att va ute och gå när det är lite små kallt ute. Love it!
Ska strax fortsätta plocka lite på rummet och packa samtidigt. Åker till Micke ikväll och stannar där tills på söndag. Dock tar jag nog med datorn och modemet (om jag hittar det) och då bloggar jag! Annars kommer det nog något inlägg från deras dator.
Hörs kanske innan jag åker, annars, TREVLIG HELG!
Körde på lockigt hår idag. Tights, knästrumpor, vit t-shirt och min svarta stickade tröja. 
Nu: TIME TO DO "KVINNOGÖRA"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0