Pinsamt?

Är otroligt trött på blogg.se, kan publicera ett inlägg EN gång, men det kommer upp 236724675 gånger istället. Måste helt seriöst blivit helt fel när dom ändrade designen på sidan.. 
Iallafall, gick upp som vanligt idag, åt frukost och sen körde både jag och Micke ett härligt träningspass! Helt underbart att göra det igen, känns som evigheter sen.. Dock fick jag mega ont i axeln och upp mot nacken :( Sen duschade vi iallafall och har precis fixat klart mig. Klockan 3 kommer dom från tvprogrammet Efterlyst och gör någon slags intervju. Tänker själv inte prata, utan det får mamma och pappa stå för. 
Idag fyller även min underbara pappa år! Grattis på din dag! ♥


- dagens outfit kommer senare! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0