Klara, färdiga, gå!

Sitter och dunkar musik i min ensamhet. Längtar tills jag får träffa Micke sen. Har packat klart, bara datorn kvar men den tar jag när han kommer. Ska slänga ner lite skit kläder som jag ska ha när vi grejar med bilen. Han skulle ju hämta den som vi grejade med förra helgen, men deen havererade påvägen tillbaka. Bakaxeln gick av, ena hjulet stog helt snett och en slangbit hoppade av. Bilen var bara ihoplappad så det var ett under att den hade gått igenom besiktningen. Så den tror jag är på skroten nu. Därför ska vi hem till honom igen och greja med nästa bil, den här gången en golf och inte en opel. Nu ska jag sätta mig och försöka bygga färdig ett pussel jag börjat med :)
Hörs under helgen!
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0