HAR DU MENS ELLER ?!

Är seriöst på världens sämsta humör idag. Är grinig, är trött och vill bara gå och dra något över mig för att slippa världen. Har lust att dra på mig lite varmare kläder och gå ut på en promenad i friska luften, med musik i öronen, för att rensa tankarna, men jag vågar inte. Har helt och hållet tappat förtroendet till välden. Blir arg på mig själv för att jag inte vågar. Det är mitt fel.
Ska gå ner och hjälpa mamma med fikat, smält choklad och jordgubbar. 
'
Hade 3 månader med min prins igår, JAG ÄR GALET KÄR I DIG BABY

Finaste Ellie ♥


Kommentarer
Postat av: Johanna

Glad påsk :)

2012-04-07 @ 22:28:40
URL: http://johannasperspektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0