I Love It! ♥

Hejsan! Oj, inte varje dag man inleder ett inlägg med "hej" ? :o
Blev att äta på Venedig förut. Sprang runt på lite olika affärer idag. Min syster ville in på några.. Sen gick vi upp till Ö&B och Nice. Köpte ytterligare 3 plagg.. Hm, inte bra det här! Rea in my (L)
Åt för cirka  1½ timme sen och syster har gjort ananas-paj till typ efterrätt! Aldrig ätit det förut, så ska bli spännande att smaka på. Mamma gick ner och hämtade mitt paket från H&M förut också. 
Här kommer bilderna på det jag köpte/fick idag + det jag köpt gångerna innan på Nice!
Btw, köpte även ett par svarta byxor med hög midja och blixtlås i ryggen på Nice, men jag glömde ta kort på dom!
Kärleeeeeek. ♥
+ en ljusgrå likadan
Och det jag fick från H&M som jag ska behålla.
Bilderna är tagna med blixt, eftersom det hade blivit mörkt ute då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0