Fredrik. ♥

Den här låten får mig att minnas min bästa vän, starkt. Jag kände det som igår, som en viskning i örat. Han finns där, jag vet det. Någonstans där ute finns du, alltid i mitt hjärta & minne. Vi var små, visste knappt om något, men vi kände varann. Vi kände varandra utantill, rakt igenom. Du finns här, du finns överallt, inom mig. Du kommer va min bästa vän resten av mitt liv även fast du inte är just här. Du är min vackra ängel som vakar över mig, som finns där i svåra stunder. Jag kommer till dig en dag, jag lovar, men just nu lever jag för din skull.
Då kunde jag inte förstå, att du var borta förevigt. Men idag är saknade enorm och jag saknar dig verkligen.
Jag gör vad som helst för att få träffa dig igen, för att få hålla om dig, bara en sista gång. Jag älskar dig över allt annat & det hoppas jag du vet. Du är den enda som har tagit mitt hjärta, mitt förtroende & mitt liv så nära något, på ett äkta sätt.
8/1 1998 - 27/3 2003
Jag älskar dig Fredrik, nu & föralltid.
Rest in peace, wherever you are. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0