forever.

jag önskar du kunde varit med hela vägen, hållit min hand och gett mig trygghet. Gått vid min sida, hjälpt mig upp om jag föll. kramat mig och fått mig att le. tittat mig i ögonen och sagt att du älskar mig. men nånting blev fel, nånting gick inte alls som det skulle. jag gjorde fel, du gjorde fel. men tillsammans kunde vi förlåta. det blev inte så. du gav upp. du svek mitt förtroende och släppte min hand. jag lovade dig att jag inte kommer sluta älska dig, vad som än händer, och jag lovar än idag, jag älskar dig. du fick mig verkligen inse vad kärlek går ut på. egentligen borde jag inte va ledsen för att det är slut, utan glad för att det hände. jag fick dela en tid med dig och jag fick vara lycklig. jag tackar dig idag, för tiden som gick, tiden jag fick & tiden vi delade tillsammans. alla gånger du hjälpt mig upp igen, gjort min vardag till ännu en underbar dag. jag saknar dig och jag älskar dig.
please, come back.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0