Sova = det man gör när man har tråkigt?

Somna seriöst på soffan i nästan två timmar förut bara för att jag hade tråkigt.. Mamma väckte mig för att vi skulle äta, annars hade jag säkert sovit längre. Ska iväg till skolan imorn, känner mig efterlängtad ;) Hoppas det inte blir för jobbigt bara. Går direkt till kuratorn och fixar tid då jag missade min i måndags. Sen måste jag fråga mamma när jag skulle till psykologen igen.
Är lite små sur eftersom högtalarna till datorn har lagt av så ska byta till den bärbara datorn efter det här inlägget, så jag åtminstone kan lyssna på musik. Ska spela keyboard också, så bloggar nog inget mer ikväll. Slänger däremot in ett inlägg innan skolan imorn! Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0