Nelly.com in my ♥

När jag kom hem idag låg ett paket från Nelly på soffan och väntade på mig! Ingen retur för mig, behåller allting! Skorna är underbaraa! verkligen hur snygga som helst, så det är verkligen nya babes det där!
Min bror, hans fru och son var hemma också, och som vanligt skulle Eddie skrämma mig.. Stack ner till Bella efter det. Åt lite och sen stack vi hem till mig för att göra en sak och sen till gårn. Var inte så där "super kul" som det brukar.. Men skrattat har jag gjort, så ska väl egentligen inte klaga!
Imorgon skulle egentligen min syster komma, men dom har blivit sjuka så dom kommer inte.. Blir nog att ta det rätt lugnt och träna tror jag.
Pusshej
Jag Älskar Er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0