Jag vill ha snö.

Har kommit hem och är bara sådär lite trött. Hittade massa gamla skivor hos Isabell förut, så vi satt och lyssnade på några gamla topplistor och hon fixade mina naglar lite snabbt. Har haft dom ofixade sjukt länge.. boooring. Sen stack vi till gårn, va med folk osv. tills hon drog hem vid halv tio. Stannade typ en timme till och satt mest och glodde på killarna som spelade fifa. Sen drog jag och emil hem. Åt lite och kollade på tv. Hamnade här rätt snabbt, men det är la inget ovanligt..? Ska läsa bloggar, skriva med folk, lyssna på musik och kolla efter kläder. Drar till kd på måndag, men kom precis på att jag inte har fixat någon ledighetslapp. fml? Får prata med mami.
Hörs imorn hetnosar, natti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0